Mona Monne



O Kobietach, Tańcu i Radości Życia.




Wykorzystywanie w jakikolwiek sposób zdjęć oraz testów pochodzących z mojego bloga bez mojej zgody jest nielegalne.
ALL THE PHOTOS ARE MY PROPERTY. ALL RIGHTS RESERVED.




MONAMONNE@GMAIL.COM




czwartek, 4 lutego 2010

Nine Dziewięć


Ohhhhh Moje Drogie przemiły film ...


Z moim Ł. dzielimy filmy na takie, które warto obejrzeć w kinie oraz te, które nadają się wyłącznie na wieczorny seans przed snem (jak nietrudno zgadnąć oglądane z kompa). Nine już przed wzgląd na formę musicalu kwalifikuje się wyłącznie do kina. Zachęcam Was. Jeśli lubicie estetykę, piękno kobiecego ciała, muzykę, elegancki klimat erotyzmu i jesteście nastawione na rozrywkę to ten film polecam.

Niezwykle barwny musicial szczególnie bogaty w marzenia i wyobrażenia Guidiego :) Ciekawym pomysłem tego filmu był dobór aktorek:
Sophia Loren - fantastycznie pokazana jako ikona matki italianki :), aż miło było patrzeć,
Nicole Kidman - w cieniu, coś jakby muza, duch sceny, jak zawsze piękna i delikatna,
Marion Cotillard - jej rola podobała mi się najbardziej, kobieta z piękną urodą, wdziękiem, klasą, piękna i nieszczęśliwa (przeciwieństwa mają jednak coś wspólnego ze sobą...),
Penelope Cruz - kokieteryjna, głupiutka i bardzo sexi, no i
Kate Hudson - oh moja faworytka - córka fantastycznej Goldie Hown - w Nine miała swoje 5 minut, a nawet 15 :) - reprezentantka niezależnych, filigranowych blondi z apetytem na mężczyzn pokroju Guida.


No i nie sposób pominąć jeszcze dwóch postaci. I z nich jest Fergie - The Black Eyed Peas - kapitalny wokal, wulkan kobieta, energetyczna jak diabli!
Judi Dench - jakie piękne zmarszczki! Widać pracę charakteryzatorów, swoja drogą cieszę się, że nie zrezygnowali z naturalizmu. Postać Judi istotna dla mnie przede wszystkim za wspaniale dzieła - stroje kabaretowe, których jest twórczynią (oczywiście w filmie, wiem, powinnam tu podać prawdziwego twórcę strojów :) ).

Idźcie na ten film i napiszcie co Wam się w nim najbardziej podobało. Mnie urzekło wszystko poza samą fabułą :)

Ah! Zapomniałam dodać, że jest to film, który chętnie obejrzą z Wami Wasi faceci :D szczególnie jesli wcześniej pokażecie im galerię zdjęć z filmu na filmwebie :D


2 komentarze:

  1. niestety mi chyba nie jest dane zobaczyć ten film.już się 3 razy wybierałyśmy z mamą i siostrą i zawsze coś.dzisiaj przeszkodziły walentynki-siostra stwierdziła,że będziemy dziwnie wyglądać ;)cóż, może kiedyś... ;)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :) lepiej się pośpieszcie, bo za chwilę film z ekranu zejdzie ...

    OdpowiedzUsuń