Mona Monne



O Kobietach, Tańcu i Radości Życia.




Wykorzystywanie w jakikolwiek sposób zdjęć oraz testów pochodzących z mojego bloga bez mojej zgody jest nielegalne.
ALL THE PHOTOS ARE MY PROPERTY. ALL RIGHTS RESERVED.




MONAMONNE@GMAIL.COM




środa, 22 września 2010

Makijaż oczu przedłużający lato


Chciałam dziś przedstawić makijaż oczu, bardzo prosty w wykonaniu do wykorzystania na co dzień. Szczególnie teraz, gdy nie wiadomo czy już idzie mróz, czy wraca lato, warto otaczać się żywymi kolorami, które dodadzą nam więcej energii i sprawią, że poczujemy się cieplej :)


Do makijażu wykorzystałam następujące cienie:
  • Mary Kay: tooti fruiti: pomarańczowy
  • Mary Kay: jungle
  • Inglot: matte 352

Górna powieka została pomalowana 3 odcieniami. Wewnętrzny kącik to pomarańczowy odcień z dwukolorowej palety tooti fruiti. Zewnętrzną część i część nad załamaniem powieki pomalowałam jasno zielonym kolorem z palety jungle, zaś fragment pod łukiem brwiowym matowym, jasnym różem. Efekt na górnej powiece jest bardzo ciekawy, ponieważ są tu bardzo żywe kolory jak pomarańcz i jasna zieleń złamane zimnym różem. Wiem, że niektórzy oburzyliby się za taką kombinację ( łączenie zimnych kolorów z ciepłymi), ale efekt jest bardzo ciekawy i daje wrażenie świeżości.


Dolna powieka to czarna kredka roztarta ciemną zielenią z zestawu jungle. Makijaż jest lekki, delikatny i zdecydowanie nadaje się do pracy jak i na co dzień. Poprzednie foty cykałam w domu przy oknie, więc dla porównania poniżej ten sam makijaż w świetle dziennym ( na balkonie :) 


Jak widać słońce mnie poraziło ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz